I jeres kundelogin har I mulighed for at redigere i jeres kurser. I kan tilføje nye startdatoer, redigere priser samt ændre tekst og uploade billeder. I får adgang til at opdatere jeres kurser med nyt indhold og datoer, og vi forsøger at give jer så meget uafhængighed som mulig. Hvis der opstår nogle spørgsmål, er I mere end velkommen til at ringe eller skrive ind.
Du kan uploade et billede under ved at vælge kurset du gerne vil ændre, trykke beskrivelse og så finde uploade knappen. (et billede ikon med et + tegn på). Et billede i toppen af jeres kursusside & profil er en rigtig god idé da det giver de besøgende et indtryk af hvem I er som kursusudbyder samt en idé om hvordan undervisning foregår.
I kan sætte autosvar op i kundeloginet. Her kan I skrive en mail, eller besked, I vil bruge som standardsvar på de henvendelser I modtager. Dette kan fx være smart, hvis I holder ferielukket, eller får mange gentagene spørgsmål. I har også mulighed for at lave separate mails til hver af jeres kurser.
Vores søgemaskine fungerer lidt ligesom Google. Du har mulighed for at købe en plads øverst i kategorierne, og derudover, så prøver at gøre søgeresultatet så relevant som muligt for brugerne. Hvis du vil vide mere om, hvordan du optimere din profil, så læs med her.
Hvis du er i tvivl om, hvad der er med i aftalen I har med os, så tag fat i din Account Manager eller Customer Succes Manager, der meget gerne gennemgår jeres aftale med jer, og hvad der præcist indgår.