FAQ

Har du et spørgsmål?

Vi har samlet nogle af de mest klassiske spørgsmål vi modtager fra kunder. Hvis ikke du kan finde svar på dit spørgsmål her, så er du mere end velkommen til at tage kontakt. 
Hvordan fungerer kunde-login?

I jeres kundelogin har I mulighed for at redigere i jeres kurser. I kan tilføje nye startdatoer, redigere priser samt ændre tekst og uploade billeder. I får adgang til at opdatere jeres kurser med nyt indhold og datoer, og vi forsøger at give jer så meget uafhængighed som mulig. Hvis der opstår nogle spørgsmål, er I mere end velkommen til at ringe eller skrive ind. 

Hvordan skriver jeg tekster til mine annoncer?

Kursusbeskrivelsen skal være præcis og overskuelig. Du kan med fordele bruge bullet-points for at gøre det nemt for læseren. Brug gerne flere synonymer/keywords der relatere til kurset, da det hjælper din placering i søgeresultaterne.

Er der et maks antal tegn?

I kursustitlen kan du have max 128 tegn, inklusiv mellemrum. Gør det kort og præcist og tænk på hvad folk fx. søger på i Google.

I selve kursusbeskrivelsen anbefaler vi max 500 ord, så det ikke bliver for “tekst-tung”

Hvordan ændrer jeg navnet på en uddannelse?
I kundelogin under fanen “Uddannelser” vælger du den uddannelse du gerne vil skifte navn på. Herefter kan du så ændre navnet i feltet “Navn”
Hvordan uploader jeg et billede?

Du kan uploade et billede under ved at vælge kurset du gerne vil ændre, trykke beskrivelse og så finde uploade knappen. (et billede ikon med et + tegn på). Et billede i toppen af jeres kursusside & profil er en rigtig god idé da det giver de besøgende et indtryk af hvem I er som kursusudbyder samt en idé om hvordan undervisning foregår. 

Hvordan ændrer man dimensionerne på billederne?

I øjeblikket har vi ikke nogen indbygget beskæringsfunktion, men I kan bruge photoshop eller sider som canva.com til at gøre det. Dimensionerne: Bredde: 940 px, Højde: max 420 px og maks 200kb i størrelse.

Hvor stort må mit logo være?
Dit logo på siden skal have en størrelse der hedder 200x100.
Hvordan fungerer autosvar?

I kan sætte autosvar op i kundeloginet. Her kan I skrive en mail, eller besked, I vil bruge som standardsvar på de henvendelser I modtager. Dette kan fx være smart, hvis I holder ferielukket, eller får mange gentagene spørgsmål. I har også mulighed for at lave separate mails til hver af jeres kurser.

Hvordan vises jeg øverst i søgningen?
Vores søgemaskine fungerer lidt ligesom Google. Du har mulighed for at købe en plads øverst i kategorierne, og derudover, så prøver at gøre søgeresultatet så relevant som muligt for brugerne. Hvis du vil vide mere om, hvordan du optimere din profil, så læs med her.
Hvad er inkluderet i min aftale?
Hvis du er i tvivl om, hvad der er med i aftalen I har med os, så tag fat i din Account Manager eller Customer Succes Manager, der meget gerne gennemgår jeres aftale med jer, og hvad der præcist indgår.