Top 10 udbydere med bedst kundekontakt

Employer branding

 

Videreuddannelse kommer I mange forskellige former, men alle har de dog ét fælles formål; nemlig at forbedre den jobrelaterede indsats og bidrage til personlig udvikling. Når ledere leder eller HR-chefer vælger at videreuddanne deres medarbejdere får det en stor og positiv påvirkning på virksomheden og den generelle trivsel hos medarbejderne.

Vores erfaring

Hos finduddannelse.dk tror vi på, at de bedste uddannelsesudbydere tager sig tid til at række personligt ud til potentielle kursister og chefer, der leder efter kompetenceudvikling til deres virksomhed. Vores brugerundersøgelser viser, at kursister værdsætter en hurtig responstid og de fleste vil helst svares samme dag som de har lavet forespørgslen. Folk sidder typisk og vil have information med det samme, så de kan tage en beslutning. (Brugere sender oftest flere forespørgsler ud til forskellige udbydere, så det gælder om at vende tilbage h.m. og med en venlig og imødekommende tone, så er der en stor chance jeres kursus bliver valgt frem for en konkurrentens).

En lærerig øvelse:

Vi er konstant i udvikling og bestræber os på at give den bedste oplevelse for både vores brugere og vores udbydere. Derfor har hensigten med denne øvelse været at forbedre oplevelsen for både besøgende på siden, men samtidig at gøre udbydere opmærksom på de måder vores brugere benytter sig af platformen på og hvad de forventer af den.

Selve øvelsen:

For at teste vores system og for at give vores udbydere en bedre forståelse for hvordan vores system fungere med forespørgsler, der sendt vi en test-forespørgsel ud til alle vores udbydere. Vi valgte tilfældige kurser på udbydernes sider og sendte en anmodning om mere information om kurset ligesom en almindelig bruger ville. Herefter tikkede responserne ind og vi noterede deres responstider og kommunikationskanal.

Vi er stolte over at kunne sige at 64% af vores udbydere svarede på deres henvendelser indenfor en dag. 

Statistik Mystery Shopper 20

Hvilket udbydere er mest opmærksomme på deres forespørgsler?

De følgende udbydere er i vores Top 10 udbydere i alfabetisk rækkefølge. Disse udbydere var gode til at række ud personligt via enten telefon eller mail til potentielle kursister/kunder.

Detajlerne:

  • 146 kunder var kontaktet
  • Alle henvendelser var sendt om morgenen eller tidlig på eftermiddagen
  • Alle udbyderne modtog en anmodning om information på et af deres kurser samt et telefonnummer og e-mail hvor de blev bedt om at tage kontakt for at få give mere information
  • Auto-svar mails blev ikke regnet med i svarene. Efterfølgende opkald og e-mails blev noteret som et respons.

Vi vil gerne sige tak til alle vores udbydere for at tage så godt imod øvelsen, ligesom  vi værdsætter jer som kunder og stræber efter at forbedre os hele tiden.

 

 

Maybe you are also interested in